VergelijkMondzorg |Alles over tandartstarieven en tandartsverzekeringen

Idente Mondzorg Gorinchem

Contactgegevens

Idente Mondzorg Gorinchem

Haydnstraat 14
4207DB Gorinchem
Tel: 0183-622530
Email: info@idente.nl

VM score: (i) €€/€€€€€ (Tarieven 2024 zijn vastgesteld!)€€€€€

Alle reviews:

beoordelingen google 4/5 uit 75 beoordelingen

Geef uw beoordeling:
Opmerking:*


Meer tandartspraktijken in Gorinchem.

Omschrijving van Idente Mondzorg Gorinchem

Deze praktijk heeft medewerkers in de volgende functies werkzaam: Tandarts, Tandarts voor Orthodontie, Tandarts-Gnatholoog, Tandarts-Parodontoloog, Tandarts-Implantoloog.

Kindvriendelijk. Narcosetandarts. Al meer dan 20 jaar toptandheelkunde in een huiselijke sfeer. Geen massapraktijk met steeds weer een andere tandarts die iets doet met uw gebit. Daarvoor is uw mondgezondheid te belangrijk. Implantologie, narcose, cosmetische tandheelkunde.

  • Openingstijden: Idente Mondzorg Gorinchem

    Maandag:
    Dinsdag:
    Woensdag:
    Donderdag:
    Vrijdag:

    Medewerkers: Idente Mondzorg Gorinchem

    Medewerker:Functie:Kwaliteit RegistersBIG Registratie nr:
    Er zijn (nog) geen persoonsbeoordelingen.
    Het BIG-register is een door de overheid opgesteld register van in Nederland erkende zorgverleners. Voor de mondzorg geldt dat alleen tandartsen of mondzorgspecialisten (kaakchirurgen en orthodontisten) in dit register staan. Iemand die zich tandarts noemt moet dus een Big-nummer hebben! Mondhygiënisten of assistenten hebben dus geen Big registratie.

    Voor praktijkbeoordelingen zie het overzicht beoordelingen.

  • Verzamelde praktijk en medewerkers beoordelingen

    Wij hebben voor u het internet uitgepluist, u vindt hier de verzamelde reviews van Idente Mondzorg Gorinchem. En daar onder de beoordelingen op VergelijkMondzorg.nl

    Zelf een beoordeling schrijven

    Als patiënt van Idente Mondzorg Gorinchem kunt u hier deze praktijk of uw behandelaar beoordelen.
    Voordeel van een beoordeling op VergelijkMondzorg:

    • - Transparant
    • - Interactief
    • - Uw tandarts is op de hoogte gebracht (mits account)
    • - Uw beoordeling wordt ook weer door andere gewaardeerd
    • - De meeste relevante beoordelingen staan bovenaan

    Toelichting beoordelingssysteem

    Beoordelingen worden op waarde bepaald met een duim omhoog (eens met de stelling) of omlaag (oneens) eventueel aangevuld met een commentaar. De praktijkeigenaar heeft eveneens de mogelijkheid te reageren op uw reactie. Daarnaast is er de mogelijkheid door de praktijkhouder een aantal beoordelingen van andere websites te laten zien.

    Beoordelingen en opmerkingen.

    Idente Mondzorg Gorinchem
    OPLICHTERIJ! Afspraak voor Facings gemaakt, hier specifiek van te voren contact over gehad. 25min wachten zonder uitleg in de wachtkamer. Dan komt er een drukke tandarts, in een kamer waar geen vloer in lag (waterschade?! Is dit hygiënisch..) Meneer kijkt niet eens in mijn mond, begint te praten en met een marker op een bord dingen te tekenen.. Over Orthodontie..?! Over kosten en grote plaatje, ben bekend met ortho, en wat hij schreef was onleesbaar nog ergens op slaand. En gelijk aangegeven bij het woord orthodontie: Heb ik gehad wil ik niet meer. Toch door blijven gaan. Ik zei: Ik wil facings, de andere zaken daar kom ik nu niet voor. En hij keek nog steeds niet in mijn mond.. Na 5 min weer buiten.. helemaal in de war. maar kreeg geen factuur, dacht die snappen dat dit geen consult is geweest. HEBBEN ZE ACHTER MIJN RUG OM EEN FACTUUR INGEDIEND BIJ MIJN VERZEKERING..WELKE IK ZELF NOOIT ONTVANGEN HEB!! Even 99euro afgeschreven, voor helemaal niets! volgens de verzekering een code waarvan je op zijn minst In een Mond moet hebben gekeken. Bij contact met hun: ik ben degene die het mis heeft: dat was een behandeling. Vertel mij: als hij niet in mijn mond heeft gekeken, en daarnaast ook niets over facings heeft gezegd (waar de afspraak op gemaakt was) is dat 99 euro waard?? Ik neem de moeite dit te typen, omdat ik vind dat als er fouten gemaakt worden, je compromissen moet kunnen sluiten. Als hij vind dat het wel is, en ik als klant van niet.. Is er op zijn minst het midden. Maar bij hun wordt je gewoon afgekapt. Het bedrag lijkt niet veel, maar dit is een grof stuk uit mijn afgesloten verzekering, welke ik met specifieke reden dit jaar heb genomen. Ik wordt niet gehoord, en vind dat je ook al kan je zoveel goeds en moois, en heb je goede reviews, hoe je met de problemen/klachten/fouten omgaat zegt het meest over hoe je je praktijk runt! En die worden niet behandeld bij Idente.

    Commentaar type
    Positief    Neutraal    Negatief

    Reactie op: Nathalie
    Idente Mondzorg Gorinchem : Geachte mevrouw van de Berg, Hartelijk dank voor uw review. Wij maakten ons al zorgen. Vrijwel alle recensies die wij krijgen zijn buitengewoon positief. Dat kan toch niet waar zijn? Wij danken u dus voor de broodnodige #negatieve# review. Biedt mooi tegenwicht ook al is wat u allemaal beweert bezijden de waarheid. Wat betreft de inhoud van uw klacht. Daar hebben wij reeds uitgebreid over gecommuniceerd. Zoals u weet wordt code C28 bij een intakegesprek altijd in rekening gebracht. Dat staat uitdrukkelijk op onze website vermeld. Ook is u duidelijk gemaakt dat alle nota#s bij ons via Famed gaan. Via een folder in onze wachtkamer hebben wij u daarnaast uitgebreid geïnformeerd dat de nota eerst via de verzekeraar verloopt. Niets waarover u nu klaagt heeft u derhalve niet van te voren geweten. Wij zijn een gespecialiseerde kliniek en behandelen onder meer angstige patiënten die jaren niet naar de tandarts zijn geweest. Behandeling kost meer dan gemiddeld tijd door de noodzakelijke uitgebreide voorlichting en begeleiding. Patiënten die in hoedanigheid door ons zijn behandeld begrijpen dan ook dat een intakegesprek moet worden betaald en zijn uiterst tevreden. En dan komt u met uw review. Dacht u dat een uur aan uitleg en voorlichting gratis was? Dacht u voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten? Wij zijn niet onder de indruk van uw review-populisme. Mocht er een website komen waar zorgverleners kunnen klagen over patiënten, dan zou u de eerste zijn over wij zouden klagen gelet uw ongeïnteresseerde houding ten aanzien van uw gebit en de volstrekt slechte staat van uw mondhygiëne. Uw klacht zegt meer iets over u dan over ons. Laat iedereen dus weten dat een intakegesprek bij ons in rekening wordt gebracht. Onze bovengemiddelde dienstverlening en dito tevreden patiënten rechtvaardigen dat. Kwaliteit kent zijn prijs. Wie dat niet begrijpt moet vooral wegblijven. Nogmaals danken wij u voor uw #negatieve# review mevrouw van den Berg. Het is namelijk reclame voor ons. Iedereen die er de kantjes er vanaf loopt, onze website niet goed leest en denkt voor een dubbeltje op de eerste rij te kunnen zitten weet nu dat ze beter weg kunnen blijven. Zij die kwaliteit en dienstverlening appreciëren weten nu waar ze moeten zijn. Maar dat had de goed verstaander al begrepen. Namens al onze tevreden patiënten wensen wij u succes, vriendelijke groeten en nogmaals dank, Idente Mondzorg.
    28 maart 2018 15:09 Reageer op dit commentaar >>

    Commentaar type
    Positief    Neutraal    Negatief

    Idente Mondzorg Gorinchem
    Goed geholpen door de tandarts, neemt zijn tijd om duidelijke uitleg te geven. Zeker voor een angsthaas erg prettig. Ook de mogelijkheid van lachgas erg prettig om minder angstig te worden. Nadeel van veel tijd voor je nemen is dat je vaak moet wachten. Verder is zijn passie voor het behoud van je tanden een pre, liever kijken of de wortel zich hersteld dan maar meteen een wortelkanaal behandeling. Top. Assistente krijgt dikke 10. Ik belde om te weten hoe lang mijn kroon precies zou duren want mijn hond moest die dag onverwacht een spuitje en ze heeft meteen de afspraak verschoven. Ondanks het feit dat het een lange afspraak was.

    Commentaar type
    Positief    Neutraal    Negatief

    Beoordeling toevoegen?

    Gebruik dan het onderstaand formulier, wilt u echter een reactie geven op een eerdere opmerkingen, gebruik dan de "reactie-knop" bij de opmerking.





    Positief    Neutraal    Negatief



  • Tandartstarieven en techniekkosten: Idente Mondzorg Gorinchem

    De tandartstarieven zijn door de overheid bepaald. Toch kunnen er prijs verschillen zijn bij dezelfde (soort) behandeling, door het gebruik van verschillende materialen en/of technieken. De kosten van een tandheelkundige behandeling bestaan uit een honorarium voor de tandartspraktijk en de techniekkosten van het product. Het laatste is afhankelijk van de gebruikte materialen, methodes en de leverancier (tandtechnische laboratoria). Vraag daarom altijd om een kosten begroting om vooraf inzicht te krijgen in de kosten van uw behandeling.
    De indicatie van techniekkosten 2024 zijn bekend van deze praktijk, let op dit zijn niet de totale kosten van de behandeling! De tarieven dienen ter indicatie en kunnen geen rechten aan worden ontleend.
    CodePrestatieTariefMateriaal of techniekkosten omschrijvingTechniekkostenOpmerking praktijkVM Toelichting

    De actuele tandartstarieven vindt u hier: Tandartstarieven